Разходки и любими коледни филми и песни. /Blogmas #2,3

Из ранните часове на деня - 10:43ч.
Здравейте, книжни души! Поради налегналия ме мързел вчера забравих да напиша пост и съответно да го кача. Може би трябва да си направя плановете малко по-рано, и да бъда още по-организирана и да не оставям всичко за последния момент. Днес е трети ден от декември, всичко върви гладко и толкова забързано. Като че ли вчера беше първият ден от месеца, а вече е напреднал толкова много. Малко се провалих, изостанах с един ден от Blogmas постовете, но за сметка на това, сега ще си насмогна с двоен пост. Ако си спомняте в предния ми пост ви споменах, че в момента чета ‘’Бляскавият Двор’’ на Ришел Мийд, но все още не съм мръднала и страница. Дано не се намирам отново в книжен застой, не искам да си го причинявам още един път и то толкова скоро. Днешният ми ден се очертава доста ползотворен. Ще изляза с приятелките си навън и най-вероятно ще се мотаем до късния следобед. Ще снимам, обещавам. След като се прибера ще се опитам да изготвя график за публикациите, които ми се въртят в главата за Blogmas. Така нека поговорим малко за книги? Искате ли? Аз искам. За жалост, аз няма да мога да присъствам нито на ‘’Зимния Панаир на книгата’’ от 13 – 18 декември( за пореден път, ех защо живея толкова далеч от София) , нито на ‘’Егмонт на живо’’ от 8 – 11 декември. Ужасно ми е гадно. На панаира винаги има страхотни намаления, което ми шепне в ухото ‘’Още повече книги, книги, книги.’’. Тази година Егмонт няма да са част от панаира, но пък затова са решили да направят собствено събитие, което надмина всичките ми очаквания. За тези, които не знаят ще разясня повече подробности. Първото и най-важното от цялото събитие е, че ще имате възможността да разговаряте, чрез видео чатове с едни от най-любимите авторки на читателите, а именно Сара Дж.Маас(пищя, буквално.) , Кийра Кас, Рейнбоу Роуъл(двойно пищеше, съжалявам съседи.) и на последно място, но не по важност разбира се – Джули Бъксбаум. Отделно ще имате възможност и да си поговорите и с Краси Зуркова. Ще имате възможност и да се сгреете в тези студени декемврийски дни благодарение на чашка горещо кафе, а и нещо сладко за похапване. И разбира се за присъстващите, ще имате възможност да се сдобиете с прекрасни текстилни чанти, не с какъв да е дизайн, а книжен!! Колко много искам, нямате си и на идея. Но, кой не би искал, толкова са прекрасни. Повече информация за събитието може да цъкнете тук, където ще ви отведа директно във фейсбук.
Така, като няма да имам възможност да присъствам на тези две прекрасни книжни събития, това не пречи да направя списък с книжки, които искам да намеря под коледната елха. Мисля да направя един отделен пост за това, тъкмо ще стане още по-зимно из блога ми.
Пишейки тези редове съм си пуснала музика и ми е толкова приятно. Мисля, че желанието ми да чета се завърна. Аз се отделям в другия край на леглото с книгата и до после със същинската идея на поста.

Из следобедните часове на деня – 17:36ч.
Аз не успях да се добера до книгата. Налегна ме мързел отново, ами браво Мари. Преди малко се прибрах. Навън е голям студ. Поне в момента де. Когато излязох по-рано времето беше страхотно. Видях се с приятелките ми и си изкарахме страхотно. Първата ни работа беше да се отбием в сладкарницата. Добре де, не да се отбием, а да останем за час и половина. Аз хапнах мелба с горски плодове и беше много вкусна. След това се разхождахме из центъра и се отбихме в малката ни книжарница, отрупана с прекрасни заглавия и аз разбира се не се сдържах и направи една-две снимки. Разбира се в това хубаво време, нямаше как да не се отбием и в парка. Купих си едно голямо горещо кафе ( опарих се, разбира се ) и го изпих на един дъх. Хубаво си измръзнах докато чакам автобуса към вкъщи, но за щастие чаках само около десетина минутки. След като си прегледах всички социални мрежи, мисля вече наистина да чета от книгата си. До по-късно вече наистина със същината на този пост.
Лека отметка, току-що си намерих една шоколадова паричка, откога не ги бях срещала по магазините. 
Малко по-късно вечерта – 19:31ч.
Разбира се, дойде време да говоря най-накрая по темата, която съм планирала за този пост. А именно ‘’Любими коледни филми и песни’’. Винаги, абсолютно винаги още с началото на месеца, аз настъпвам в един период, което всичко около мен е Коледа, Коледа и пак Коледа. Няма нищо лошо в това, обичам този сезон, обичам този месец, обичам Коледните празници. Из цялата ми стена е пълно с Blogmas постове, освен че аз самата пиша, се мотивирам още повече и коледното ми настроение се увеличава двойно. Обичам да намирам нови коледни филми, но се съмнявам, че някога ще надминат любимците ми. Обичам това време от годината, когато си пусна някой коледен филм ( аз го правя още от ноември, но какво пък толкова) , да си изпукам пуканки, да се сгуша в топлото одеяло, с горещ шоколад и до мен в камината да пукат дървата. Рай. Същото е и, когато книгата замества филма. Книжен коледен рай. И сега идва момента, в който ще спомена мои любими коледни филмчета, както и филми, които съм си набелязала освен обичайните. След това ще споделя и коледните песнички, които си слушам в Spotify.
Мисля да започна с класиките, а именно ‘’Сам вкъщи’’. Няма някой, който да не е гледал това филмче, дори да е само първата част. Аз от както се помня съм изгледала и четирите части сигурно над 50 пъти, че ако не са и повече. Обожавам първите две части на филма, сигурно те са ми любимци! Другите две, не ми харесват чак толкова, но това не пречи да ги гледам.
Другите филмчета, които без Коледата ми не минава са: ‘’А Christmas Carol’’ ‘’The Polar Express’’ и ‘’Jingle all the way’’. Абсолютно съм сигурна, че забравям толкова много любими.
Тази година съм си намерила доста коледни филмчета, на които много искам да обърна внимание. Някои които съм гледала и някои, които съм виждала, но не съм гледала. На първо място искам да обърна внимание на ‘’Елф’’, ‘’Как Гринч открадна Коледа’’, ‘’Love Actually’’, ‘’The Santa Clause’’, ‘’Noel’’ , ‘’Космическа Коледа’’ ( гледала съм го два-три пъти, но какво пречи отново.) Освен това искам да гледам и ‘’A princess for Christmas’’, ‘’Тайните служби на Дядо Коледа’’ , ‘’A Christmas Carol’’ ( версията със Смърфовете) . И още няколко филмчета ‘’All I Want for Christmas’’ и ‘’Баба и Дядо Коледа’’. Нека да не забравяме и повечето детски, които пускат Дисни по повода. Дори да ги пуснат над сто пъти, съм сигурна, че няма да ми омръзнат. Аз съм си детенце по душа и обичам Дисни. Мисля, че леко по прекалих с филмите, но какво да се прави, отново ще го кажа – Обичам Коледа. Както и всичко свързано с нея. От коледни филми, до коледни песни и коледни книги.
Дойде реда и на коледните песни. Те са голяма част от допринасянето на коледния дух. Слушам ги навсякъде и по всяко време, когато му дойде времето, че понякога и когато не дойде. В автобуса по пътя за училище, вкъщи, докато пиша нов пост или когато просто ми се слушат. Направих си един плейлист в Spotify, който можете да чуете като кликнете тук
Мисля, че е време да завърша този пост. Стана много по-дълъг от очакваното, но поне се компенсирах ( или се надявам ) за отсъствието ми вчера, поради налегналия ме мързел. Ще се радвам ако ми споделите, какво мислите за филмите, които споменах и да ми кажете още, които вас са ви впечатлили. Може и още коледни песни, които ви идват наум, а аз не съм включила в коледния си плейлист. Благодаря ви за отделеното време и до утре!

-Мари.

You May Also Like

2 коментара

  1. Добър списък с филми за гледане, минала година и аз гледах някой от тях за първи път. Обожавам ‘’A princess for Christmas’’, както и почти всички, които си изброила. Приятно гледане <3

    ОтговорИзтриване