Любими храни и напитки за този сезон. / Blogmas #4

16:03ч.
Здравейте, книжни души. Днес е неделя и се събудих в 11 часа, което е доста късно за мен, защото аз съм от хората, които стават още в 7:30 най-късно 8:00. Станах с нагласата, че днес ще ми е мързелив ден, ще си лежа в топлото легло с нощницата ми. Ами да, ама не. Облякох се и с брат ми, баба и дядо отидохме до Сливен на разходка, за да се видим с братовчедите ни. Отдаде ни се възможност да гледаме и коледно филмче и то любимото ми, а именно ‘’A Christmas Carol’’ насладих му се, за пореден път. Обядвахме и се качихме на колата и поехме обратно по пътя към вкъщи. През това време, аз си отворих книгата, най-накрая и прочетох около 30 страници. От тогава до този час насам си мързелувам и ще влизам да си взема един топъл душ, а после може да се отпусна с някоя книжка или филмче.

16:44ч.
Ами 41 минути по-късно, аз още си мързелувам. Току-що попаднах на нова книжка, а именно ‘’Жажда за скорост’’ на Саманта Тоул. Прочетох пролога и първа глава и се надявам да ми хареса. Ще я чета измежду страниците на ‘’Бляскавият двор’’. Освен това си изтеглих и още няколко на телефона, може да чета и тях същевременно. Ще видим. Добре, вече наистина влизам за един душ, а след това ще продължа със същинската част на този пост.

18:59ч.
Няколко часа по-късно. Осъзнавам, че съм прекарала почти целия ден в мързелуване и много храна. Ами, важното е че си взех почивка, но за жалост утре е понеделник и се захващам с домашните и после трябва да ходя на училище. Какво да се прави, живот. Днешната тема, на която ще ви говоря е любимите ми храни и напитки през този сезон. Като цяло в главата ми се въртеше съвсем различна идея, но нямах толкова желание да я осъществя, така че сега ще ви говоря за една от любимите ми теми.
Всеки свързва Коледа с различни неща. Някои я очакват, заради традициите и празнуването със семейството. Други пък, я очакват заради подаръците. Което и да е, никой не остава безразличен към този топъл зимен празник. Този най-голям празник събира семейството и близки хора на трапезата в този изпълнен с усмивки ден и много храна (щастие ). Баба всяка година се допитва до мен, какво ми се хапва и прави това за всички. Аз разбира се и изброявам толкова много неща. Като започна от предястията и салатите, които са типичните за сезона – картофена и бобена салата. Обожавам ги. Мога да ги ям постоянно. Освен това печени чушки, а за по-весело настроение, може да експериментираме и да стане още по-красиво на трапезата. Продължаваме с основните ястия, които са топли и тежки. Едни от любимите ми са сърмичките на мама, които са повече от прекрасни. Сърми с кайма и ориз. Ах, преяде ми се. Ами Мари, сама си виновна, че пишеш за храна. После идва реда и на сладкото (най-любимата ми част ). В десертите има толкова огромно разнообразие, че някои могат да се натъпчат само при вида на вкусотиите на масата. Студеното време предразполага към сладки изкушения, така че. Започваме от така любимите ми меденки, коледни бисквитки, мляко с ориз ( и много канела) минаваме и през немския коледен Щолен, който стана доста популярен и при нас. Няма как да пропусна и сладкия салам по рецепта на баба, който много обичам да похапвам и със сигурност ще направя отделен пост с рецептата му. След това минаваме и през нашият български тиквеник и баклава. Няма да забравя и баницата!! Идва и реда на плодовете. Зимата идва с любимите ми портокали и мандарини. Освен това и помело. Обожавам. Преставам с тази храна, защото корема ми се разбунтува и ще направи протест след малко, а има още час до вечерята.

19:11ч.
Съвсем малко отклонение направих, защото телефонът ми издаде сигнал, че има нещо във фейсбук. Попаднах на постовете на Теди и Гери, което значи, че не съм единствената, която мисли и пише за храна днес.
Продължавам с любимите ми напитки през този сезон. Обичам да пия кафе, особено когато отивам на училище имам огромна нужда от него. Освен това няма как да забравя горещият шоколад, придружен с коледни бисквити и захарно бастунче, стига да си намеря по магазините. По принцип не съм фенка на чая, даже не пия. Преди няколко дни обаче попаднах на чая Twinings, който е доста популярен в другите страни и мисля да опитам плодовия в специалната му чаша.
Отново постът ми стана доста дълъг, но няма нищо лошо в това. Силно се надявам да не сте огладнели от мен или пък да сте хапнали преди прочитането на този пост. Ще се радвам да споделите вашите любими храни и напитки през този сезон. Това е от мен и ще се видим отново утре.


-Мари.

You May Also Like

4 коментара

  1. Ах, как обичам храната на Коледа... Страхотен пост, огладнях даже, добре, че скоро ще вечерям. :D Очаквам следващия Blogmas с нетърпение! <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз си обичам храната по принцип..Е, добре, поне ще хапнеш скоро :D Много се радвам, че четеш постовете ми! <3

      Изтриване
  2. Поста ми хареса изключително много. За храна е все пак!!! За малко да ми се прияде и на мен, но добре, че вече се натъпках здраво. Млякото с ориз го обичам толкова много и с канела, и без. Много хубав пост, успешна седмица и очаквам следващия! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти много, Юли! Ех, кой не обича храна, това е тя все пак нали..? :) Успешна седмица и на теб!

      Изтриване